شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

روند استرداد وجه:

در سامانه فورجی فود امکان انصراف از سفارش وجود نخواهد داشت و هر زمانی که پرداخت مبلغ یک سفارش انجام شود به معنای ثبت نهایی و تایید کاربر خواهد بود و امکان عودت یا استرداد وجه وجود نخواهد داشت، صرفا زمانی که اشتباه از جانب رستوران یا خطای سیستمی وجود داشته باشد پس از بررسی و تایید کارشناس مالی فورجی فود انتقال وجه ظرف مدت 48 ساعت اتفاق خواهد افتاد. هرگونه مغایرت مالی در خصوص هرگونه سفارش را، رستوران یا اشخاص میبایست ظرف حداکثر 24 ساعت به اطلاع پشتیبان مجموعه برسانند.

 

مدت زمان تحویل:

بسته به فاصله مکانی مشتری از رستوران این زمان متغییر خواهد بود اما حدود زمانی 40 دقیقه به صورت پیش فرض در نظر گرفته خواهد شد

 

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات:

از آنجایی که همه محصولات مصرفی میباشد قابل مرجوعی نخواهد بود

 

ساعت پاسخگویی:

ساعت پاسخگویی از زمان ثبت سفارش تا ساعت 23 ، روز ثبت سفارش خواهد بود

 

نحوه پرداخت وجه :

پرداخت وجه از طریق درگاه پرداخت ایدی پی خواهد بود

 

شیوه حمل:

شیوه حمل بوسیله پیک موتوری یا حمل و نقل بوسیله ماشین خواهد بود

 

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

پشتیبانی از مشتریان عزیز بوسیله شماره تماس 09177356683 میباشد

 

قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی:

اطلاعاتی که در فورجی فود ذخیره می‌شود در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد و استفادۀ کاربر یا رستوران از سرویس فورجی فود به منزلۀ قبول و اعطای اختیار به فورجی فود جهت استفاده و بهره‌برداری از اطلاعات فوق الاشعار به شرح زیر می‌باشد:

  • ارائه، نگهداری و بهبود کیفیت خدمات؛
  • برقراری ارتباط بین راننده و سفارش دهنده جهت تسهیل فرآیند سفر؛ به طور مثال راننده می‌تواند از شماره تلفن همراه مشتری برای پیدا کردن مکان دقیق مشتری هنگام تحویل استفاده کند؛
  • ارتباط فورجی فود با مشتری جهت اطلاع‌رسانی، کنترل کیفی، بررسی شکایات و غیره؛
  • شخصی‌سازی سرویس برای هر کاربر شامل ارائه پیشنهادهای ویژۀ هر کاربر؛
  • بدیهی است مسئولیت حفظ و نگهداری از تمامی اطلاعات فوق الاشعار برعهده فورجی فود می باشد؛ به نحوی که هیچ شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی غیر ذیصلاح حق دسترسی به اطلاعات مذکور را نخواهد داشت. صرفاً در صورتی که طبق درخواست و یا صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، اطلاعات کاربر راننده و یا مشتری – اعم از اینکه به صورت مستقیم از سوی ایشان و یا به صورت خودکار جمع آوری و ضبط شده باشد – مطالبه شود، فورجی فود موظف به ارایۀ اطلاعات درخواستی به مراجع مذکور خواهد بود.

 

تماس با ما:

شما میتوانید با تماس با 09177356683 با کارشناس پشتیبانی فورجی فود در ارتباط باشید

 

درباره ما:

ما یک تیم قدرتمند برای ایجاد تجربه ای لذت بخش از سفارش آنلاین غذا در شهرستان آباده هستیم ، جالبه بدونید که تمام اعضای تیم ( فنی و کسب و کار) از اهالی آباده هستند و سامانه فورجی فود از صفر تا صد ساخته جوانان بومی آباده میباشد.

ما برای  پیشرفت روز افزون این دیار اصیل و با ریشه تلاش و با امید به فردایی بهتر پشت گیوه‌‌های خودمون رو بالا کشیدیم و در حال تلاش هستیم

نحوه ثبت شکایت مصرف کنندگان:

مصرف کنندگان گرامی میتوانند هرگونه شکایت و یا انتقاد خود را با شماره تماس 09177356683 مطرح کرده و از این طریق پیگیری کنند.

آدرس شرکت رزق گستر برکت : فارس، آباده خیابان امام خمینی ، خیابان طالقانی شمالی طبقه زیرین پاساژ مدبر
دفتر تهران: خیابان شهید بهشتی خیابان شهید صابونچی کوچه پنجم پلاک 23

دلیل بازپرداخت

علاقمندی های من

Product name Unit price
No products added to the wishlist

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

ورود به حساب کاربری